Uitpakken van een beleving

Sinds we besloten om een toffe Lifestyle Store te openen waarin we volop mooie gekkigheden aan willen bieden, heb ik nog nooit zo veel dozen opengemaakt en uitgepakt als nu. Zelfs in de eerdere boetiek niet, want daar kwamen wel veel pakketten binnen, maar die pakketten waren voornamelijk gevuld met maatlijnen van jurken, tops en rokken en zaten veelal met z’n allen ingepakt in plastic in 1 doos. Dat heb je in no-time uitgepakt. Nu zit die ene doos vol met meerdere kleine doosjes en is het een behoorlijke klus om alles uit te pakken. Maar wat is het leuk!  

Met deze uitpak-momenten pak ik elke keer een beleving uit. Een beleving van verschillende mensen, van verschillende momenten waarop deze producten door mensenhanden gaan. Zo zie ik het. Wanneer wij een product uitpakken, zijn wij een halte, een onderdeel van de reis van het product. Van productie tot klant. Onze producten komen overal vandaan en we kijken naar meer dan alleen de vorm en de kleur van een product. We leren de producten kennen en weten daarom waar een product naartoe kan en wat de mogelijkheden zijn om zo’n product in jouw unieke lifestyle te integreren. Het is een feestje om onderdeel te zijn van de reis van onze producten en om te horen wat de volgende bestemming is. Soms is de aankoop een einddoel en gaan mensen volledig tevreden met een mooi item naar huis. Een kado voor zichzelf. Soms is de aankoop een volgende halte, een kado voor iemand anders, onderweg naar een ontvanger. En wie weet waar de reis uiteindelijk stopt? Hoe leuk is het om hierover verhalen te verzinnen? Of de echte verhalen van de reis en bestemming te horen? Wij van Tutti Venuti vinden dat een feest!

En hier zie je mij, Laura, gekleed in het geel op een trapje tussen de dozen zitten om ze uit te pakken. In mijn geval is de kleurkeuze altijd onbewust toevallig omdat ik er niet over nadenk, maar dat is het natuurlijk niet. Mijn gevoel voor de achtergrond en psychologie van kleur zorgt ervoor dat het veelal klopt of dat ik het kloppende ervan eruit kan halen. De kleur geel van mijn Bellaissima top en bijpassende vest geeft het zonnige van deze activiteit weer. Sowieso staat geel voor actie, energie en beweeglijkheid dus een goede kleur om actief aan de slag zijn met uitpakken. Geel geeft je doelgerichtheid waarin je in al je straalkracht laat zien wat je doet. Nou, hoe toepasselijk is dat voor deze foto en deze bezigheid?!

Wat is jouw gevoel bij geel? Denk er even over na en schrijft het op. Wie weet geeft het je inzicht over jezelf en hoeveel zelfvertrouwen en focus je hebt. Want ook dat geeft de kleur geel je. Meer weten? Kom naar de winkel en vraag het me, of stuur me een bericht. Ik help je er graag mee verder. Voor nu een zonnige gele groet en tot ziens in de winkel waar je kunt kennismaken met al het moois in alle kleuren.

Vergeet je niet aan te melden voor onze nieuwtjes op onze socials en natuurlijk onze nieuwsbrief

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

HANDPICKED

Ondernemen
Laura Bellai

Werk aan de Winkel

Wanneer je drie keer een ander winkelpand probeert, en het drie keer niet naar wens is, dan is het wel

LEES MEER »
Lifestyle
Laura Bellai

Vintage & Verenpracht

Lifestyle is een allesomvattende levenswijze. Daar valt van alles onder waar je dagelijks keuzes in maakt. Want keuzes maak je

LEES MEER »

La Bellai News

Schrijf je hier in voor de La Bellai Nieuwsbrief